Przekąska z reklamą

Wśród słodyczy reklamowych za najlepszą przekąskę uchodzą ciastka. Można się zdziwić, jak bogata jest oferta w tej kategorii. W trosce o żołądki naszych kontrahentów podczas zbyt długiej konferencji mamy możliwość zaserwować im ciasteczka reklamowe w opakowaniach z reklamą firmy. Z pewnością zainteresowani docenią tego rodzaju gest, docenią także pomysł.


W zależności od naszych własnych upodobań, a może nawet profilu działalności, wśród ciastek, które oferują nam spece od marketingu, znajdują się zarówno słone przekąski jak i energetyczne batony Muesli. Oferta jednak zaczyna się od klasyków ciastkarskich: wafelków, rurek, keksów.


Ciastka reklamowe pakowane są w pojedynczo, w reklamowe opakowania. Opakowania, na których znajdzie się nasz pomysł są drukowane w pełnych kolorach – znajduje się tu miejsce na logo firmy lub tło oraz nazwę. Opakowania mogą być proste i sugestywne (np. białe tło i logo), a mogą być niepozorne, przypominające setki opakowań wafelków, jednak z naszymi informacjami. Same wafelki produkowane są przez cenione firmy ciastkarskie. Dostępne są w smakach: miodowym, korzennym, waniliowym i cytrynowym.


Do pożywniejszych przekąsek reklamowych należą zdecydowanie ciastka hanuta, czyli wafle przekładane masą czekoladową. Ciastka zbożowe oraz małe, choć odżywcze batoniki Muesli. Choć słone, przekąski takie jak orzeszki czy precelki, także uchodzą za słodycze reklamowe.


W kategoriach ciastek znajdziemy także krakersy, nugaty, różnego rodzaje bakalie i mixy studenckie (np. migdały w czekoladzie), ale także klasyczne pozycje – odżywcze ciastka z kawałkami czekolady i ciastka sandwiche.


W kategorii ciasteczek pojawia się jeszcze jeden, może nieco inny gatunek ciastek. To malutkie ciasteczka, przekąski w małych opakowaniach. Płaskie ciasteczka korzenne lub lukrowany, pojedynczy pierniczek, skromny wafelek. Tego rodzaju smakołyki reklamowe spełniają inne funkcje. Głównie odnajdują zastosowanie w hotelach, restauracjach oraz kawiarniach jako mały, reklamowy smakołyk, który pasuje absolutnie wszędzie. Tą subtelną, a nawet pożądaną reklamę, zostawia się na ręcznikach hotelowych, dodaje do kawy czy kładzie na serwetki.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *